diary of a lost soul

Aug 17, 2006 at 11:34 o\clock

a level results are in.....

by: stebbo

wow so i got 2 c's and a d at a level, may not seem like the best seet of results ever, but i am rubbish at high level academics, which is why i'm going to college before uni but yeh im happy i didnt flunk and i got a half solid set of results! hope all my mates who did a levels also did well especially lizzie, but if she beats me i wont hear the end of it, at least she will admitt she is far more clever than me! meh i learned all the material needed for physics but because i am shit at maths of course i cant get a good grade at physics so while im ashamed i didnt get a c, their is some merit in what i achieved. i now have to go to work and im kinda devoid of feelings in my he since my results are average i guess thats to be expected, didnt do anything massive and didnt do anything rubbish so hmmmmmm yay 9 hour shift at tesco to raise my spirits! goodf luck everyone getting results today!

Aug 7, 2006 at 13:52 o\clock

reall good band you all should check out

by: stebbo

Aug 6, 2006 at 17:36 o\clock

weird

by: stebbo

Mood: lathargic
Listening to: cry baby emo kids show 32 (it is so shit)

ok well im feeling a bit happier now the weather is back being hot and sunny! wombies birthday do tonightshould be good! right now ai seems in a stress with me and i dunno why just because she was working today and i had to go to wombie do. hopefully she is just a bit down about nont being able to see me and isnt aythign major. im just gonna go and have a lot of iced drinks because im so hot in this weather, which of course is becoming typical of england its weird, i have finally managed to convince lizzie my anti chinease feeligns arent racist, i jsut dont trust anything where you cant see their eyes properl because they dont convey any emotion, does that make sense? i hope so